Politica noastră în domeniul calităţii

În contextul unei pieţe puternic concurenţiale, conducerea
S.C. Centrul de Consultanţă şi Studii Europene S.R.L, aplicabil şi pentru
S.C. Centrul de Calificare şi Recalificare Profesională Social Trade S.R.L,
Asociaţia Centrul de Consultanţă şi Studii Europene Galaţi,
S.C. Centrul pentru Studii Europene S.R.L., Fundaţia pentru Studii Internaţionale,
a decis să aplice o politică în domeniul calităţii conform cerinţelor SR EN ISO 9001:2008, vizând satisfacerea cerinţelor clienţilor la preţul cel mai mic, axata pe:

- optimizarea resurselor,
- competenţa şi motivarea personalului,
- un bun management,
- respectarea obligaţiilor sale legale.

Managementul la cel mai înalt nivel îsi declară angajamentul total ca prin Calitatea serviciilor furnizate de S.C. CENTRUL DE CONSULTANŢĂ ŞI STUDII EUROPENE S.R.L. GALAŢI, să respecte prevederile legale în vigoare, convenţiile şi acordurile internaţionale la care România este parte, să respecte indicatorii de performanţă pentru a realiza o continuă îmbunătăţire a calităţii serviciului şi pentru evitarea problemelor prin:

- Furnizarea de servicii de calitate cu scopul de a îndeplini aşteptările clienţilor noştri;
- Stabilirea de relaţii bune atât cu clienţii, cu furnizorii cât şi cu alte părţI interesate, fapt care va contribui la îmbunătăţirea calităţii serviciilor pe care le executăm;
- menţinerea unui sistem de management al calităţii, bazat pe implicarea conştientă şi calificată a angajaţilor şi pe menţinerea politicii calităţii;
- Asigurarea pentru toţi angajaţii a sprijinului şi instruirii necesare pentru a furniza permanent servicii de calitate tuturor clienţilor;
- Comunicarea internă a tuturor obiectivelor şi ţintelor, privind calitatea, stabilite de conducerea S.C. Centrul de Consultanţă şi Studii Europene S.R.L, S.C. Centrul de Calificare şi Recalificare Profesională Social Trade S.R.L, Asociaţia Centrul de Consultanţă şi Studii Europene Galaţi, S.C. Centrul pentru Studii Europene S.R.L., Fundaţia pentru Studii Internaţionale;
- Comunicarea către angajaţi a responsabilităţilor individuale, în ceea ce priveşte sistemul de management al calităţii.
- Încurajarea activă a fiecărui angajat de a lucra la întregul său potenţial,
- Acordarea de şanse egale persoanelor cu handicap şi integrarea lor în procesul de formare profesională.

Politica organizaţiei în ceea ce priveşte calitatea şi declaraţia conducerii sunt afişate ca simboluri ale angajamentului nostru care ne reamintesc obiectivele.

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hot Sonakshi Sinha, Car Price in India